Usein kysytyt kysymykset
Tervetuloa palvelumme usein kysyttyjen kysymysten sivulle!
Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin, joita asiakkaamme ovat esittäneet. Pyrimme tarjoamaan selkeitä ja kattavia vastauksia, jotta voit saada tarvitsemasi tiedot nopeasti ja vaivattomasti.
Yleiset kysymykset
Mikä on K-Business?
K-Business on erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille suunnattu palvelu, joka sisältää yhteistyössä OmaSp:n kanssa tuotetun K-Business Credit -yritysluottokortin sekä rahanarvoiset edut K-ryhmän ja kumppaneiden liikkeistä ja palveluista. Luottokortinhaltijat saavat käyttöönsä K-Business-sovelluksen korttitapahtumien ja etujen selaamiseen.
Kehitämme palvelua pala kerrallaan ja suunnitelmana on tuoda seuraavaksi K-ruokakauppojen sekä Kespron noutotukkujen sähköiset, kirjanpitokelpoiset kuitit palveluun.
Näin hankit K-Business Credit -kortin
Miten haen K-Business Credit -korttia?
Täytä luottokorttihakemus OmaSp:n palvelussa. Hakemuksen täyttämiseksi sinun tulee käyttää vahvaa tunnistautumista. Hakemus lähetetään allekirjoitettavaksi yrityksen nimenkirjoitusoikeutetulle. Yrityksen edustaja voi myös halutessaan hakea korttia varaamalla ajan OmaSp:n konttoriin.
Miten nopeasti kortin hakuprosessi etenee?
Kortin hakemisen jälkeen saat ilmoituksen kortin myöntämisestä 1–3 pankkipäivän kuluessa. Tällöin voit ottaa K-Business-sovelluksen käyttöön sekä lisätä kortin puhelimesi mobiililompakkoon ja käyttää sitä maksuvälineenä. Fyysinen kortti tulee postissa 1–2 viikon kuluttua kortin myöntämisestä.
Millainen luottoraja K-Business Credit -kortissa on?
Luoton maksimimäärä määritetään aina yrityskohtaisesti arvioiden yrityskokonaisuuden kannattavuutta ja toimintaedellytyksiä. Suosittelemme hakemaan yritykselle maltillista luottorajaa yrityksen käyttötarpeiden mukaan.
Tarvitsenko OmaSp:n asiakkuuden hakiessani korttia?
Voit hakea K-Business Credit -korttia ilman, että olet vielä OmaSp:n asiakas. OmaSp:n asiakkuus perustetaan yrityksellesi kortin myöntämisen yhteydessä. Tutustu OmaSp:n palveluihin ja tuotteisiin.
Voinko hakea korttia aloittavalle yritykselle?
Kyllä voit. Jos kyseessä kuitenkin on alle vuoden toiminut yritys tai ensimmäistä tilinpäätöstä ei ole laadittu, voi yrityksen edustaja hakea korttia OmaSp:n konttorista ajanvarauksella, ei verkkohakemuksella.
Mitä tietoja tarvitsen, kun haen K-Business Credit -korttia?
Korttia voi hakea yritys, jonka:
- Kotipaikka on Suomi ja yrityksellä on kiinteä postiosoite (ei Poste Restante tai PL)
- Kortinhaltijoiden kotipaikka on Suomi
- Vastuuhenkilöillä ja kortinhaltijoilla on suomalainen henkilötunnus
- Tilinpäätös on tehty. Jos kyseessä on aloittava yritys eikä ensimmäistä tilinpäätöstä ole tehty, voit hakea korttia OmaSp:n konttorista ajanvarauksella.
Hakemusta varten sinulla tulee olla:
- Yrityksen y-tunnus
- Tiedot yrityksen tosiasiallisista edunsaajista ja omistajista
- Tiedot viimeisimmästä kirjanpitokaudesta
- Tiedot kortinhaltijoista ja nimenkirjoitusoikeutetuista
Saako K-Business-kortin käyttöön ilman maksuominaisuutta?
Saa. Ilman maksuominaisuutta olevalla K-Business-käteiskortilla saatte Plussa-edut yritystenne ostoista. Hae käteiskorttia täältä.
Yrityksellämme on jo käytössä K-Business Credit -kortti. Miten saan tilattua yritykselleni lisää kortteja?
K-Business Credit -korttien osalta:
- Mikäli haluat avata uuden Visa-luottotilin ja tilata siihen uusia kortteja, voit tehdä sen hakemusportaalin kautta, jolloin hakemus lähetetään yrityksen nimenkirjoitusoikeutetulle allekirjoitettavaksi. Yrityksen edustajana voit myös varata ajan OmaSp:n konttoriin.
- Jos haluat hakea uusia K-Business Credit -kortteja jo olemassa olevaan Visa luottotiliin, voi yrityksen edustaja hakea korttia varaamalla ajan OmaSp:n konttoriin.
K-Business-käteiskorttien osalta:
- Voit myös tilata ilman maksuominaisuutta olevan K-Business-käteiskortin täältä. Käteiskortilla saatte yritykselle tekemistänne ostoista Plussa-edut. Käteiskorttia ei voi käyttää maksuvälineenä.
Miten allekirjoitan korttisopimuksen? Korttisopimukset allekirjoitetaan osoitteessa omasp.fi Kirjaudu-valikon OmaPostilaatikko-palvelussa.
Kortin käyttäminen
Käykö K-Business Credit -kortti myös muualla kuin K-ryhmän paikoissa?
K-Business Credit -kortti käy maksuvälineenä maailmanlaajuisesti Visa-tunnuksella merkityissä ostopaikoissa.
Mitä K-Business Credit –kortti maksaa?
Kortin kuukausimaksu on 10 euroa/kk. Luoton korko on 3kk euribor + 12 %. Tilinhoitomaksu 10 €/kk, kun luotolla on korollista velkaa. Palveluhinnasto
Voinko lisätä K-Business Credit -kortin Apple Payhin, Google Payhin ja Garmin Payhin?
Kyllä voit. Lisätietoja mobiilimaksamisesta.
Otathan huomioon, että K-ryhmän myymälöissä asioidessasi K-Business Plussa-ominaisuus ei toimi Apple Payssä, Google Payssä tai Garmin Payssa. Mikäli siis maksat mobiilisti, näytäthän kassalla Plussa-kortin K-Business-sovelluksen kautta tai käytä fyysistä K-Business Credit -korttia saadaksesi Plussa-edut.
Minulla on K-kauppiaani kanssa laskutus käytössä. Voinko lisätä K-Business-käteiskortin numeron kaupan laskutussopimukselle?
Kyllä voit. Ilmoita K-Business-käteiskortin tai K-Business Credit -kortin takana näkyvä 703240199-alkuinen numero kauppiaallesi liitettäväksi laskutustietoihin.
Miten liitän K-Business-jäsenyyteni K-Ruoka-sovellukseen?
K-Ruoka-sovellukseen ei voi liittää K-Business-asiakkuutta, vaan sovellus toimii ainoastaan henkilökohtaisella kuluttaja-asiakkaan Plussa-kortilla. Mikäli teet ostoksia K-Ruoka-verkkokaupasta, voit lisätä K-Business Credit -kortin takapuolella olevan K-Business Plussa-numeron verkkokaupan yhteystieto-osioon. Tällöin saat Plussa-edut ostoksistasi.
Miten vahvistan verkko-ostoni?
Verkossa tehtävien ostosten vahvistamiseen voit käyttää joko henkilökohtaisia OmaSp pankkitunnuksiasi tai voit aktivoida yrityskortin tekstiviestivahvistus -palvelun käyttöösi. Yrityskortin tekstiviestivahvistus -palvelulla vahvistat kortilla tehtävät verkko-ostot tekstiviestitse saapuvalla vahvistuskoodilla sekä itseluomallansa salasanalla. Lisätietoja tekstiviestivahvistuksesta.
Miten luotto jakautuu kortinhaltijoiden kesken?
Yrityksellä voi olla käytössään yksi Visa-luottotili, johon liitetään useampi kortti. Yritys saa näin yhden koontilaskun Visa-luottotilin tapahtumista. Vaihtoehtoisesti yrityksellä voi olla useampi Visa-luottotili jokaiselle kortille, jolloin yrityksen on mahdollista saada korttikohtaiset Visa-laskut luottotilin tapahtumista. Kortinhaltijat käyttävät Visa-luottoa aina kortinhaltijoille myönnetyn kuukausikohtaisen käyttörajoituksen mukaisesti.
K-Business-sovellus
Miten saan K-Business-sovelluksen käyttöön?
K-Business-sovellus on käytössä K-Business Credit -kortinhaltijoille. Kortinhaltijana voit ladata sovelluksen sovelluskaupastasi ja kirjautua sisään minkä tahansa pankin tunnuksilla.
Saat luottokorttihakemuksen lähettämisestä katsoen noin 1–3 pankkipäivän kuluessa tiedon kortin myöntämisestä. Voit tällöin ottaa Apple Payn tai Google Payn käyttöösi jo ennen fyysisen kortin saapumista K-Business-sovelluksen kautta. Lisätietoja mobiilimaksamisesta löydät omasp.fi
Missä laitteissa K-Business sovellus toimii?
K-Business-sovellus on käytettävissä seuraavilla käyttöjärjestelmillä ja versioilla
- iOS 15.0 tai uudempi
- Android 8.0 tai uudempi
Turvallisuussyistä sovellus ei toimi laitteilla, joissa on vanhentunut käyttöjärjestelmä. Voit käyttää sovellusta sekä puhelimella että tabletilla ja ladata sovelluksen itsellesi useammalle laitteelle.
Mistä voin ladata K-Business-sovelluksen?
K-Business-sovelluksen voit ladata Google Play ja App Store sovelluskaupoista. Sovellus on rajatusti ladattavissa ulkomailla.
Voinko käyttää K-Business-sovellusta sormenjäljellä tai kasvojentunnistuksella?
K-Business-sovellukseen kirjaudutaan minkä tahansa pankin pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Kehitämme sovellusta jatkuvasti ja tulemme lisäämään myös sormenjäljen tai kasvojentunnistuksen sovellukseen myöhemmin. Huomioithan, että voit näyttää Plussa -kortin viivakoodia etusivulta ilman kirjautumista, jos olet kerran kirjautunut sovellukseen pankkitunnuksilla.
Edut ja Plussa
Mitä etuja K-Business Credit –kortti tarjoaa?
K-Business Credit -kortilla saat K-ryhmän toimipisteiden kulloinkin voimassa olevat Plussa-edut. Lisäksi tarjoamme useita kumppanietuja, kuten Loungekeyllä kaksi veloituksetonta lentokenttälounge-vierailua vuodessa. Näet kaikki K-Business Credit -kortilla kulloinkin voimassa olevat edut K-Business-sovelluksesta.
Kortti sisältää myös Yrityksen Väärinkäyttövakuutuksen, jonka myöntää AIG Europe S.A. sivuliike, Kasarmikatu 44, 00130 HELSINKI. Lisätietoja saat tarvittaessa ottamalla yhteyttä OmaSp:n konttoriin tai asiakaspalveluun.
Mistä löydän K-Business Credit -korttini Plussa-numeron?
Löydät Plussa-numeron fyysisen K-Business Credit -kortin takapuolelta sekä K-Business-sovelluksesta. Sovelluksessa on myös Plussa-kortin viivakoodi, jota voi näyttää kassalla asioidessa.
Kerryttääkö K-Business Credit -kortti Plussa-pisteitä?
Ei kerrytä. Plussa-pisteitä kerrytät henkilökohtaisella Plussa-kortillasi. K-Business Credit -korttiin liitetty Plussa-ominaisuus tuo käyttöösi monipuolisia etuja.
Saanko K-Business Credit -kortilla henkilökohtaisia Plussa-etuja?
Henkilökohtaiset, kortille ladatut edut, kuten OmaPlussa-edut ja mobiiliedut ovat tarjolla vain kuluttaja-asiakkaillemme. Saat edut käyttäessäsi omaa henkilökohtaista Plussa-korttiasi.
Miten voin hyödyntää sähköisiä takuukuitteja?
Saat sähköiset takuukuitit K-ruokakauppojen, K-Ruoka-verkkokaupan sekä K-Citymarket.fin takuunalaisista, K-Business Plussa-tunnistetuista ostoista. Takuukuitit tulevat näkyviin K-Business-sovelluksen Takuukuitit-osioon ostoksen teon jälkeen. Takuukuitit poistetaan 6 kk takuun päättymisen jälkeen.
Olen tekemässä yritykselle verkkokauppatilausta, miten saan liitettyä Plussa-kortin tunnukseeni?
Voit lisätä K-Business Credit -kortin takapuolella olevan Plussa-numeron verkkokaupan yhteystieto-osioon. Tällöin saat K-Business-asiakkaan Plussa-edut ostoksistasi sekä verkkokaupan kuitin K-Business-sovellukseen.
Haluan tehdä yritykselleni K-tunnuksen. Miten teen sen?
Tarvitset K-tunnuksen luomiseen vain yrityksen sähköpostiosoitteen ja sen avulla pääset käyttämään K-ryhmän digitaalisia palveluja. Tässä vaiheessa et saa liitettyä K-Business Credit -kortillasi olevaa Plussa-numeroa K-tunnukseen.
Tehdessäsi tilausta K-Ruoka-verkkokaupasta, voit lisätä K-Business Credit -korttisi Plussa-numeron ostoskorin yhteystieto-osiossa ja saat hyödynnettyä K-Business-asiakkaan Plussa-tarjoukset.
K-Latausetua käyttäessäsi käytä henkilökohtaista K-tunnusta ja lisää tunnukselle henkilökohtainen Plussa-korttisi. Näin saat liitettyä K-Business Credit -kortin K-Lataus-sovellukseen maksutavaksi.
Yleiset kysymykset
Mikä on K-Business?
K-Business on erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille suunnattu palvelu, joka sisältää yhteistyössä OmaSp:n kanssa tuotetun K-Business Credit -yritysluottokortin sekä rahanarvoiset edut K-ryhmän ja kumppaneiden liikkeistä ja palveluista. Luottokortinhaltijat saavat käyttöönsä K-Business-sovelluksen korttitapahtumien ja etujen selaamiseen.
Kehitämme palvelua pala kerrallaan ja suunnitelmana on tuoda seuraavaksi K-ruokakauppojen sekä Kespron noutotukkujen sähköiset, kirjanpitokelpoiset kuitit palveluun.
Kortin käyttäminen
Käykö K-Business Credit -kortti myös muualla kuin K-ryhmän paikoissa?
K-Business Credit -kortti käy maksuvälineenä maailmanlaajuisesti Visa-tunnuksella merkityissä ostopaikoissa.
Mitä K-Business Credit –kortti maksaa?
Kortin kuukausimaksu on 10 euroa/kk. Luoton korko on 3kk euribor + 12 %. Tilinhoitomaksu 10 €/kk, kun luotolla on korollista velkaa. Palveluhinnasto
Voinko lisätä K-Business Credit -kortin Apple Payhin, Google Payhin ja Garmin Payhin?
Kyllä voit. Lisätietoja mobiilimaksamisesta.
Otathan huomioon, että K-ryhmän myymälöissä asioidessasi K-Business Plussa-ominaisuus ei toimi Apple Payssä, Google Payssä tai Garmin Payssa. Mikäli siis maksat mobiilisti, näytäthän kassalla Plussa-kortin K-Business-sovelluksen kautta tai käytä fyysistä K-Business Credit -korttia saadaksesi Plussa-edut.
Minulla on K-kauppiaani kanssa laskutus käytössä. Voinko lisätä K-Business-käteiskortin numeron kaupan laskutussopimukselle?
Kyllä voit. Ilmoita K-Business-käteiskortin tai K-Business Credit -kortin takana näkyvä 703240199-alkuinen numero kauppiaallesi liitettäväksi laskutustietoihin.
Miten liitän K-Business-jäsenyyteni K-Ruoka-sovellukseen?
K-Ruoka-sovellukseen ei voi liittää K-Business-asiakkuutta, vaan sovellus toimii ainoastaan henkilökohtaisella kuluttaja-asiakkaan Plussa-kortilla. Mikäli teet ostoksia K-Ruoka-verkkokaupasta, voit lisätä K-Business Credit -kortin takapuolella olevan K-Business Plussa-numeron verkkokaupan yhteystieto-osioon. Tällöin saat Plussa-edut ostoksistasi.
Miten vahvistan verkko-ostoni?
Verkossa tehtävien ostosten vahvistamiseen voit käyttää joko henkilökohtaisia OmaSp pankkitunnuksiasi tai voit aktivoida yrityskortin tekstiviestivahvistus -palvelun käyttöösi. Yrityskortin tekstiviestivahvistus -palvelulla vahvistat kortilla tehtävät verkko-ostot tekstiviestitse saapuvalla vahvistuskoodilla sekä itseluomallansa salasanalla. Lisätietoja tekstiviestivahvistuksesta.
Miten luotto jakautuu kortinhaltijoiden kesken?
Yrityksellä voi olla käytössään yksi Visa-luottotili, johon liitetään useampi kortti. Yritys saa näin yhden koontilaskun Visa-luottotilin tapahtumista. Vaihtoehtoisesti yrityksellä voi olla useampi Visa-luottotili jokaiselle kortille, jolloin yrityksen on mahdollista saada korttikohtaiset Visa-laskut luottotilin tapahtumista. Kortinhaltijat käyttävät Visa-luottoa aina kortinhaltijoille myönnetyn kuukausikohtaisen käyttörajoituksen mukaisesti.
Edut ja Plussa
Mitä etuja K-Business Credit –kortti tarjoaa?
K-Business Credit -kortilla saat K-ryhmän toimipisteiden kulloinkin voimassa olevat Plussa-edut. Lisäksi tarjoamme useita kumppanietuja, kuten Loungekeyllä kaksi veloituksetonta lentokenttälounge-vierailua vuodessa. Näet kaikki K-Business Credit -kortilla kulloinkin voimassa olevat edut K-Business-sovelluksesta.
Kortti sisältää myös Yrityksen Väärinkäyttövakuutuksen, jonka myöntää AIG Europe S.A. sivuliike, Kasarmikatu 44, 00130 HELSINKI. Lisätietoja saat tarvittaessa ottamalla yhteyttä OmaSp:n konttoriin tai asiakaspalveluun.
Mistä löydän K-Business Credit -korttini Plussa-numeron?
Löydät Plussa-numeron fyysisen K-Business Credit -kortin takapuolelta sekä K-Business-sovelluksesta. Sovelluksessa on myös Plussa-kortin viivakoodi, jota voi näyttää kassalla asioidessa.
Kerryttääkö K-Business Credit -kortti Plussa-pisteitä?
Ei kerrytä. Plussa-pisteitä kerrytät henkilökohtaisella Plussa-kortillasi. K-Business Credit -korttiin liitetty Plussa-ominaisuus tuo käyttöösi monipuolisia etuja.
Saanko K-Business Credit -kortilla henkilökohtaisia Plussa-etuja?
Henkilökohtaiset, kortille ladatut edut, kuten OmaPlussa-edut ja mobiiliedut ovat tarjolla vain kuluttaja-asiakkaillemme. Saat edut käyttäessäsi omaa henkilökohtaista Plussa-korttiasi.
Miten voin hyödyntää sähköisiä takuukuitteja?
Saat sähköiset takuukuitit K-ruokakauppojen, K-Ruoka-verkkokaupan sekä K-Citymarket.fin takuunalaisista, K-Business Plussa-tunnistetuista ostoista. Takuukuitit tulevat näkyviin K-Business-sovelluksen Takuukuitit-osioon ostoksen teon jälkeen. Takuukuitit poistetaan 6 kk takuun päättymisen jälkeen.
Olen tekemässä yritykselle verkkokauppatilausta, miten saan liitettyä Plussa-kortin tunnukseeni?
Voit lisätä K-Business Credit -kortin takapuolella olevan Plussa-numeron verkkokaupan yhteystieto-osioon. Tällöin saat K-Business-asiakkaan Plussa-edut ostoksistasi sekä verkkokaupan kuitin K-Business-sovellukseen.
Haluan tehdä yritykselleni K-tunnuksen. Miten teen sen?
Tarvitset K-tunnuksen luomiseen vain yrityksen sähköpostiosoitteen ja sen avulla pääset käyttämään K-ryhmän digitaalisia palveluja. Tässä vaiheessa et saa liitettyä K-Business Credit -kortillasi olevaa Plussa-numeroa K-tunnukseen.
Tehdessäsi tilausta K-Ruoka-verkkokaupasta, voit lisätä K-Business Credit -korttisi Plussa-numeron ostoskorin yhteystieto-osiossa ja saat hyödynnettyä K-Business-asiakkaan Plussa-tarjoukset.
K-Latausetua käyttäessäsi käytä henkilökohtaista K-tunnusta ja lisää tunnukselle henkilökohtainen Plussa-korttisi. Näin saat liitettyä K-Business Credit -kortin K-Lataus-sovellukseen maksutavaksi.
Näin hankit K-Business Credit -kortin
Miten haen K-Business Credit -korttia?
Täytä luottokorttihakemus OmaSp:n palvelussa. Hakemuksen täyttämiseksi sinun tulee käyttää vahvaa tunnistautumista. Hakemus lähetetään allekirjoitettavaksi yrityksen nimenkirjoitusoikeutetulle. Yrityksen edustaja voi myös halutessaan hakea korttia varaamalla ajan OmaSp:n konttoriin.
Miten nopeasti kortin hakuprosessi etenee?
Kortin hakemisen jälkeen saat ilmoituksen kortin myöntämisestä 1–3 pankkipäivän kuluessa. Tällöin voit ottaa K-Business-sovelluksen käyttöön sekä lisätä kortin puhelimesi mobiililompakkoon ja käyttää sitä maksuvälineenä. Fyysinen kortti tulee postissa 1–2 viikon kuluttua kortin myöntämisestä.
Millainen luottoraja K-Business Credit -kortissa on?
Luoton maksimimäärä määritetään aina yrityskohtaisesti arvioiden yrityskokonaisuuden kannattavuutta ja toimintaedellytyksiä. Suosittelemme hakemaan yritykselle maltillista luottorajaa yrityksen käyttötarpeiden mukaan.
Tarvitsenko OmaSp:n asiakkuuden hakiessani korttia?
Voit hakea K-Business Credit -korttia ilman, että olet vielä OmaSp:n asiakas. OmaSp:n asiakkuus perustetaan yrityksellesi kortin myöntämisen yhteydessä. Tutustu OmaSp:n palveluihin ja tuotteisiin.
Voinko hakea korttia aloittavalle yritykselle?
Kyllä voit. Jos kyseessä kuitenkin on alle vuoden toiminut yritys tai ensimmäistä tilinpäätöstä ei ole laadittu, voi yrityksen edustaja hakea korttia OmaSp:n konttorista ajanvarauksella, ei verkkohakemuksella.
Mitä tietoja tarvitsen, kun haen K-Business Credit -korttia?
Korttia voi hakea yritys, jonka:
- Kotipaikka on Suomi ja yrityksellä on kiinteä postiosoite (ei Poste Restante tai PL)
- Kortinhaltijoiden kotipaikka on Suomi
- Vastuuhenkilöillä ja kortinhaltijoilla on suomalainen henkilötunnus
- Tilinpäätös on tehty. Jos kyseessä on aloittava yritys eikä ensimmäistä tilinpäätöstä ole tehty, voit hakea korttia OmaSp:n konttorista ajanvarauksella.
Hakemusta varten sinulla tulee olla:
- Yrityksen y-tunnus
- Tiedot yrityksen tosiasiallisista edunsaajista ja omistajista
- Tiedot viimeisimmästä kirjanpitokaudesta
- Tiedot kortinhaltijoista ja nimenkirjoitusoikeutetuista
Saako K-Business-kortin käyttöön ilman maksuominaisuutta?
Saa. Ilman maksuominaisuutta olevalla K-Business-käteiskortilla saatte Plussa-edut yritystenne ostoista. Hae käteiskorttia täältä.
Yrityksellämme on jo käytössä K-Business Credit -kortti. Miten saan tilattua yritykselleni lisää kortteja?
K-Business Credit -korttien osalta:
- Mikäli haluat avata uuden Visa-luottotilin ja tilata siihen uusia kortteja, voit tehdä sen hakemusportaalin kautta, jolloin hakemus lähetetään yrityksen nimenkirjoitusoikeutetulle allekirjoitettavaksi. Yrityksen edustajana voit myös varata ajan OmaSp:n konttoriin.
- Jos haluat hakea uusia K-Business Credit -kortteja jo olemassa olevaan Visa luottotiliin, voi yrityksen edustaja hakea korttia varaamalla ajan OmaSp:n konttoriin.
K-Business-käteiskorttien osalta:
- Voit myös tilata ilman maksuominaisuutta olevan K-Business-käteiskortin täältä. Käteiskortilla saatte yritykselle tekemistänne ostoista Plussa-edut. Käteiskorttia ei voi käyttää maksuvälineenä.
Miten allekirjoitan korttisopimuksen? Korttisopimukset allekirjoitetaan osoitteessa omasp.fi Kirjaudu-valikon OmaPostilaatikko-palvelussa.
K-Business-sovellus
Miten saan K-Business-sovelluksen käyttöön?
K-Business-sovellus on käytössä K-Business Credit -kortinhaltijoille. Kortinhaltijana voit ladata sovelluksen sovelluskaupastasi ja kirjautua sisään minkä tahansa pankin tunnuksilla.
Saat luottokorttihakemuksen lähettämisestä katsoen noin 1–3 pankkipäivän kuluessa tiedon kortin myöntämisestä. Voit tällöin ottaa Apple Payn tai Google Payn käyttöösi jo ennen fyysisen kortin saapumista K-Business-sovelluksen kautta. Lisätietoja mobiilimaksamisesta löydät omasp.fi
Missä laitteissa K-Business sovellus toimii?
K-Business-sovellus on käytettävissä seuraavilla käyttöjärjestelmillä ja versioilla
- iOS 15.0 tai uudempi
- Android 8.0 tai uudempi
Turvallisuussyistä sovellus ei toimi laitteilla, joissa on vanhentunut käyttöjärjestelmä. Voit käyttää sovellusta sekä puhelimella että tabletilla ja ladata sovelluksen itsellesi useammalle laitteelle.
Mistä voin ladata K-Business-sovelluksen?
K-Business-sovelluksen voit ladata Google Play ja App Store sovelluskaupoista. Sovellus on rajatusti ladattavissa ulkomailla.
Voinko käyttää K-Business-sovellusta sormenjäljellä tai kasvojentunnistuksella?
K-Business-sovellukseen kirjaudutaan minkä tahansa pankin pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Kehitämme sovellusta jatkuvasti ja tulemme lisäämään myös sormenjäljen tai kasvojentunnistuksen sovellukseen myöhemmin. Huomioithan, että voit näyttää Plussa -kortin viivakoodia etusivulta ilman kirjautumista, jos olet kerran kirjautunut sovellukseen pankkitunnuksilla.
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä K-ryhmä
Nopeimmin tavoitat meidät chatin kautta. Chat löytyy sivun oikeasta laidasta ja se on avoinna ma-pe 9-22, la 10-18 ja su 16-20.
Onko sinulla kysyttävää tai haluatko antaa muuta palautetta?
Ota yhteyttä OmaSp
Tavoitat meidät turvallisesti digikanavissa, suorilla puhelinnumeroilla tai konttorissa paikan päällä. Asiakaspalvelumme palvelee chatissa ja puhelimitse ma-pe 8-20, la 10-14.